FIRST® LEGO® League

Το FIRST ® LEGO ® League εισάγει την επιστήμη, την τεχνολογία, τη μηχανική και τα μαθηματικά (STEM) σε παιδιά ηλικίας 4-16 ετών (οι ηλικίες διαφέρουν ανά χώρα) μέσω της διασκεδαστικής, συναρπαστικής πρακτικής μάθησης. Οι συμμετέχοντες στο FIRST LEGO League αποκτούν πραγματικές εμπειρίες επίλυσης προβλημάτων μέσω ενός καθοδηγούμενου, παγκόσμιου προγράμματος ρομποτικής, βοηθώντας τους σημερινούς μαθητές και δασκάλους να χτίσουν μαζί ένα καλύτερο μέλλον. Στο FIRST LEGO League, οι μαθητές ασχολούνται με τις πρακτικές εμπειρίες STEM, την οικοδόμηση εμπιστοσύνης, την ανάπτυξη των γνώσεών τους και την ανάπτυξη συνηθειών μάθησης. Τα τρία τμήματα του FIRST LEGO League εμπνέουν τα μικρά παιδιά να πειραματιστούν και να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη, την κωδικοποίηση και τις δεξιότητες σχεδιασμού μέσω πρακτικής μάθησης STEM και ρομποτικής.

DISCOVER

Αυτό το παιχνιδιάρικο εισαγωγικό πρόγραμμα STEM αναζωπυρώνει τη φυσική περιέργεια των νέων μαθητών ηλικίας 4-6 ετών και χτίζει τις συνήθειες της μάθησης με πρακτικές δραστηριότητες στην τάξη και στο σπίτι χρησιμοποιώντας τουβλάκια LEGO® DUPLO®.

EXPLORE

Στο FIRST® LEGO® League Explore, ομάδες μαθητών ηλικίας 6-10 ετών επικεντρώνονται στις βασικές αρχές της μηχανικής καθώς εξερευνούν προβλήματα στον πραγματικό κόσμο, μαθαίνουν να σχεδιάζουν, να προγραμματίζουν και να δημιουργούν.

CHALLENGE

Ομάδες μαθητών ηλικίας 9-16 ετών ασχολούνται με την έρευνα, την επίλυση προβλημάτων, τον κώδικα και τη μηχανική – κατασκευή και προγραμματισμό ενός ρομπότ LEGO που πλοηγεί τις αποστολές ενός ρομποτικού παιχνιδιού.

Θέλετε να ζήσετε την εμπειρία του FIRST LEGO League;

Είτε είστε γονιός, μαθητής, εκπαιδευτικός ή νέος που θέλει να ασχοληθεί με τον διαγωνισμό, ο FIRST LEGO League παρέχει σε όλους μια ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ένα Event!

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα ο διαγωνισμός FIRST® TECH CHALLENGE

Για παιδιά 12 εώς 18 ετών.

 

Οι μαθητές του FIRST® Tech Challenge μαθαίνουν να σκέφτονται ως μηχανικοί και συνδέουν τη συνεργατική μάθηση STEM και την ολιστική ανάπτυξη δεξιοτήτων με τη μελλοντική τους καριέρα. Οι FTC ομάδες σχεδιάζουν, κατασκευάζουν και προγραμματίζουν ρομπότ για να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό. Τα ρομπότ πλέον μπορούν να προγραμματίσουν χρησιμοποιώντας Java ή Blocks.